تدبر در قرآن رویکرد غالب در آموزش و پرورش می شودمعاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: رویکرد طرح ملی ارتقای صلاحیت های حرفه ای آموزش قرآن معلمان با رویکرد تدبر در قرآن است. - ، رضوان حکیم زاده صبح چهارشنبه در مراسم افتتاحیه طرح ملی ارتقای صلاحیت های حرفه ای آموزش قرآن ویژه آموزگاران استان البرز به عنوان پایلوت کشوری در کانون فرهنگی امام علی (ع) اداره کل آموزش و پرورش استان البرز اظهار کرد: با چهار باور اساسی جامع بودن قرآن و قرآن برنامه حیات انسان بوده و کودکی زمان اصلی شکل گیری شخصیت کودک است و همچنین مربی نقش الگویی و تربیتی دارد، این طرح قرآنی را آغاز کردیم. وی بیان کرد: هدف این طرح ارتقای توانمندی های مدیران و معلمان با رویکرد تفکر و تدبر در قرآن و روش موضوع محور و نظام محور است. فهم و تدبر در قرآن ضرورت های نگرشی و روشی دارد معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: فهم و تدبر در قرآن ضرورت های نگرشی و روشی دارد و این امر از اهمیت ویژه ای برخوردار است. وی خاطرنشان کرد: در آیات قرآن کریم اشاره شده قرآن هدایت گر مردم محسوب می شود و بینات و نشانه های آشکاری از هدایت و فرقان است. حکیم زاده با اشاره به اینکه خداوند به پیامبر می فرماید ما قرآن را برای مردم نازل کردیم، گفت: این فرموده پیامبر یک نشانه روشنی دارد که نشانگر نهایت و عظمت کرامت انسان است و خداوند بر برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |