مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-09ورزشي

عسکری: شرایط راحتی برای شرکت در رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا نداریم


با توجه به فاصله اندکی که رقابت های قهرمانی آسیا تا بازی های المپیک توکیو دارد این مسابقات می تواند محک خوبی برای المپین های تکواندو باشد و خود را برای حضور در این میدان بزرگ آماده تر سازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی تکواندو در خصوص میزان آمادگی ملی پوشان اعزامی به بیست و چهارمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا، اظهار داشت: بچه ها اردوی بسیار تایپه، ازبکستان و حتی اردن که از مدعیان هستند کار سختی پیش رو خواهیم داشت و اصلا نمی توان پیش بینی کرد چه اتفاقی می افتد اما مطمئن باشید بچه ها با تمام توان تلاش می کنند تا نمایندگان شایسته ای برای ایران باشند.

وی ادامه داد: مسابقات آسیایی پیش از المپیک برگزار می شود و با توجه به اینکه تمامی کشورها از مسابقات دور بودند، تیم های که در المپیک توکیو نماینده دارند با هوگوپوشان خود حضور پیدا می کنند و رقابت های جذاب، دیدنی و سختی را در پیش داریم.

سرمربی تیم ملی تکواندو با اشاره به اینکه: در مسابقات قهرمانی آسیا هر کشوری مجاز است با 6 نماینده حضور پیدا کند، تصریح کرد: با این شرایط به همین شکل دو وزن کم داریم.

دو وزن هم المپین های ما هستند که طبق برنامه با تیم آنالیز پیش می رویم و تا هر جا که در سیدبندی المپیک به آنها کمک کند جلو می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عسکری: شرایط راحتی برای شرکت در رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا نداریم

عسکری: شرایط راحتی برای شرکت در رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا نداریم