مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-09سياسي

انتخابات پیش رو تقابل جریان فسادخیز با رویکرد فسادستیز و عدالتخواه است


رییس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان گفت: انتخابات پیش رو را تقابل یک جریان فسادخیز در مقابل یک رویکرد فساد ستیز و عدالت خواه خواند و افزود: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، افشین بازگیر ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات 1400، شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان از یک سال و نیم گذشته در استان شکل گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا طی این مدت بالغ بر 9 هزار نفر در سامانه شورای اعتلاف لرستان در 37 کارگروه و کمیته ثبت نام کردند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلابی نخستین ستاد رسمی لرستان رییس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان با بیان اینکه این مجموعه تنها برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 تشکیل نشده و کار اصلی شورا بعد از انتخابات شروع می شود، افزود: شورای ائتلاف نیروهای انقلابی نخستین ستاد رسمی شکل گرفته در استان بوده است.

بازگیر بیان داشت: کشور ما در آستانه یک تصمیم بزرگ و سرنوشت ساز قرار دارد که رای هر نفر می تواند تاثیر به سزایی در تعیین سرنوشت کشور داشته باشد.

وی با اشاره به تهدیدهای داخلی و خارجی علیه ملت ایران، تصریح کرد: تهدیدهای داخلی مشکلات معیشتی هستند که همه ما آنها را لمس می کنیم و برای عبور از این مشکلات باید به دنبال انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات پیش رو تقابل جریان فسادخیز با رویکرد فسادستیز و عدالتخواه است

انتخابات پیش رو تقابل جریان فسادخیز با رویکرد فسادستیز و عدالتخواه است