مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 12:052021-06-09سياسي

پول تبلیغات کاندیداهای شورای شهر از کجا می آید؟


عضو شورای شهر مشهد با اشاره به اینکه «فهرست ما فهرست امید بود که پشتوانه اش رأی مردم و اعتبار اصلاحات در میان مردم بود و رسانه خاصی هم نداشتیم که کارهایمان را در بوق و کرنا کنیم»، - ایسنا/خراسان رضوی عضو شورای شهر مشهد با اشاره به اینکه فهرست ما فهرست امید بود که پشتوانه اش رأی مردم و اعتبار اصلاحات در میان مردم بود و رسانه خاصی هم نداشتیم که کارهایمان را در بوق و کرنا کنیم ، گفت: شومن بازی هم باشد برای کاندیداهایی بود که کرور کرور در سال 96 خرج کردند و امسال شاید چند برابر هزینه داشته اند.

واقعاً معلوم است این پول ها از کجا می آید؟ مگر یک عضو شورا چقدر حقوق می گیرد؟ مجتبی بهاروند امروز در نطق پیش از دستور صدوسی وسومین جلسه علنی شورای شهر مشهد که در سالن شورا برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه حمل و نقل پاک و دوچرخه سواری، مدیریت شهری مشهد اقدامات مهمی داشته که گرچه با تنگ نظری های برخی گروه ها و افراد در رسانه های رسمی بازتاب ندارد، اما وظیفه خود می دانم شرحی بر این اقدامات رو به جلو داشته باشم.

ابتدای فعالیت شورای پنجم و آن زمان که بنده ریاست کمیسیون حمل و نقل را بر عهده داشتم، بسیاری بر این عقیده بودند که گسترش خطوط دوچرخه سواری در مشهد به سرانجام نمی رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پول تبلیغات کاندیداهای شورای شهر از کجا می آید؟

پول تبلیغات کاندیداهای شورای شهر از کجا می آید؟