از »کاندیدای روکشی» تا «گشت ارشاد مدیران» / تحلیل کلان داده پرکاربردترین کلیدواژه های مناظره دوم در فضای مجازیدر این گزارش به بررسی این موضوع پرداخته ایم که کدام کلیدواژه های مربوط به مناظره دوم انتخابات ریاست جمهوری 1400، در فضای مجازی بیشتر تکرار شده اند و ترتیب قرارگیری هر یک از آن ها در بستر شبکه های اجتماعی چگونه است. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سوادرسانه خبرگزاری فارس، با نزدیک شدن به روزهای پایانی انتخابات ریاست جمهوری، در فضای مجازی نیز بحث پیرامون کاندایداهای ریاست جمهوری و حواشی مربوط به دومین مناظره انتخابات داغ تر شده است. از این رو بررسی کلان دادهٔ محتوای تولیدشده توسط کاربران فضای مجازی و داده کاوی آن ها بیشتر اهمیت پیدا می کند. بر این اساس، کلان دادهٔ استخراج شده از سامانه دیتاک نشان دهنده این است که پس از هر مناظره توجه کاربران فضای مجازی به فضای انتخاباتی و کاندیداهای ریاست جمهوری افزایش یافته است. همچنین محتوای تولید شده درباره هر یک از کاندیداها و امتیاز توجه آنان که حاصل الگوریتم هاز مبتنی بر هوش مصنوعی دیتاک از تعداد پست، لایک، کامنت، بازدید و . است در شبکه های اجتماعی صعود کرده است. افزایش کلان داده حاصل از مناظره دوم، همچون مناظره اول، بر جایگاه همتی در توییتر موثر بوده و وی را صدرنشینی این بستر کرده است. با این تغییر، رییسی با حفظ جایگاه اول تلگرام و اینستاگرام، با 8٪ اختلاف توجهات به جایگاه دوم توییتر افت کرد. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |