مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 14:502021-06-09سياسي

تریبون های انتخاباتی به محلی برای حملات به دولت تبدیل نشود


بسیاری از تریبون های انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به محلی برای حملات به دولت تبدیل شده که کار درستی نیست.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: بسیاری از تریبون های انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به محلی برای حملات به دولت تبدیل شده که کار درستی نیست.

سیدعلی آقازاده چهارشنبه 19 خردادماه در پنجاه وپنجمین نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی که در استانداری این استان، برگزار شد، با اشاره به رتبه برتر شورای گفت وگوی استان در سطح ملی اظهار کرد: استان مرکزی در سال گذشته در حوزه ایجاد کسب و کار به عنوان یکی از سه استان برتر کشور شناخته شد.

وی بیان کرد: استان مرکزی در سال 1399 از نظر پایین بودن نرخ بیکاری با نرخ 6.

8 درصد جزو دو استان برتر کشور شناخته شده و نشانگر آن است که با وجود تحریم ها، با تلاش همه جانبه بخش خصوصی و دولتی شاهد افزایش میزان اشتغال و کاهش نرخ بیکاری هستیم و این روند در سال 1400 نیز ادامه دارد.

استاندار مرکزی حقوق معوقه کارگران را یکی از دغدغه های دولت در سال های گذشته بیان کرد و افزود: با اهتمام کارفرمایان و مدیران صنایع و پیگیری تیم اقتصادی دولت در استان موجب شد که آمار حقوق معوق کارگران که در پایان سال 1397 نزدیک به هفت هزار کارگر بود، این تعداد در اردیبهشت ماه سال جاری به 572 ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تریبون های انتخاباتی به محلی برای حملات به دولت تبدیل نشود

تریبون های انتخاباتی به محلی برای حملات به دولت تبدیل نشود