مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 15:402021-06-09سياسي

راه اندازی موکب ها ابتکار شهید سلیمانی بود/در مناظره شاهد بی اخلاقی هایی بودیم


نماینده ولی فقیه در فارس شهید سلیمانی را یکی از عوامل تاثیرگذار در حرکت اربعین دانست و گفت: راه اندازی موکب ها ابتکار این شهید والا مقام بود.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس شهید سلیمانی را یکی از عوامل تاثیرگذار در حرکت اربعین دانست و گفت: راه اندازی موکب ها ابتکار این شهید والا مقام بود.

آیت الله لطف الله دژکام در دیدار با مدیرکل بهزیستی فارس با بیان اینکه زبان فارسی با لطافت های خاص خود یک حوزه نفوذ بسیار گسترده تر از ایران داشته است، گفت: برخی کشورها مثل افغانستان یا تاجیکستان رسما زبانشان فارسی است اما زبان فارسی حوزه گسترده تر از این در همین گذشته نه چندان دور تاریخی حضور داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس، آیت الله دژکام افزود: در شبه قاره هند از بنگلادش گرفته تا غرب تمدن اسلامی که ما در ترکیه، سوریه و بلاد شام می بینیم، کتاب های تالیفی فارسی موجود است.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه متاسفانه ما مدتی در مسائل تمدنی، اقتصادی و نظامی از قلم افتادیم و به مرور ادبیات ما هم به فراموشی سپرده شد، گفت: همانگونه که ایران از جهات قدرت اقتصادی و نظامی و جهات مختلف تمدن در این یکی دو قرن اخیر افول کرد به همان نسبت زبان ما هم کنار رفت اما ریشه های عمیق فرهنگی که بین ما مشترک است با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی موکب ها ابتکار شهید سلیمانی بود/در مناظره شاهد بی اخلاقی هایی بودیم

راه اندازی موکب ها ابتکار شهید سلیمانی بود/در مناظره شاهد بی اخلاقی هایی بودیم