مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 15:552021-06-09سياسي

مردم به تخصص و تعهد کاندیداها رای دهند


دبیر مجمع رویش انقلاب شیراز ضمن تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات 28 خرداد، خواستار توجه شهروندان به تخصص و تعهد کاندیداها و انتخاب منتخبین اصلح در شوراهای شهر و روستاها شد.

- ایسنا/فارس دبیر مجمع رویش انقلاب شیراز ضمن تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات 28 خرداد، خواستار توجه شهروندان به تخصص و تعهد کاندیداها و انتخاب منتخبین اصلح در شوراهای شهر و روستاها شد.

حجت الاسلام مجتبی مظفری چهارشنبه 19 خرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف راه اندازی مجمع رویش انقلاب در شیراز، اظهار کرد: گفتمان جوان انقلابی در سومین حرم اهل بیت(ع) و تحقق بیانیه گام دوم از جمله مولفه هایی بود که موجب شد تا تلاشمان را بر این بگذاریم که صدای جوانان این کلانشهر در نهادهای تصمیم گیر و قانون گذار باشیم.

او با بیان اینکه نخسیتن ماموریت این مجمع را ورود گفتمانی به شورای شهر شیراز و بستر سازی برای حضور جوانان در عرصه های تصمیم گیر و تصمیم ساز ترسیم کردیم، تاکید کرد: نباید شهر را به جنوب و شمال تقسیم کرد.

دبیر مجمع رویش انقلاب شیراز با بیان اینکه در این مجمع از جوانانی استفاده کردیم که دارای نگاه محله ای به این کلانشهر هستند، تاکید کرد که این مجموعه خارج از ساختارهای جناحی و سهم خواهی پدرخوانده هاست و یکسری اهداف کوتاه و بلند مدت را ترسیم کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به تخصص و تعهد کاندیداها رای دهند

مردم به تخصص و تعهد کاندیداها رای دهند