مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 16:052021-06-09سياسي

جشنواره رسانه «ایران قوی» در همدان آغاز شد


مسوول بسیج رسانه استان همدان از آغاز جشنواره رسانه «ایران قوی» با موضوع ( هر رای یک حماسه) ویژه مردم و اهالی رسانه همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ناصر قوامی مشفق امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از امروز تا 28 خردادماه سال جاری توسط سازمان بسیح رسانه استان همدان جشنواره رسانه ایران قوی با موضوع ( هر رای یک حماسه) ویژه اهالی رسانه و مردم همدان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان پویاتر و قوی تر رقم بزنیم.

قوامی مشفق با اشاره به فواید حضور حماسی مردم در تعیین سرنوشت کشور، بالا بردن ضریب امنیتی و قدرت بازدارندگی در برابر توطئه های دشمنان را یکی از اثرات آن برشمرد و افزود: مشارکت حداکثری در تعیین سرنوشت کشور نشان دهنده عظمت، اقتدار و بصیرت ملی است.

وی با اشاره به قضاوت های ناظران بین المللی در جریان انتخابات از مسیر حضور و پشتوانه مردمی گفت: میزان مشارکت بالا در هر انتخابات می تواند حلال بسیاری از مشکلات کشور در بعد بین المللی نیز باشد.

مسوول بسیج رسانه استان همدان مشارکت در انتخابات را ایجاد فرصتی برای ورود تفکرات جدید به ساختار اجرایی کشور عنوان کرد و افزود: در این راستا طیف و جریان جدیدی با تفکرات متفاوت برای حل مشکلات کشور راهکارهای جدیدی با خود می آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره رسانه «ایران قوی» در همدان آغاز شد

جشنواره رسانه «ایران قوی» در همدان آغاز شد