مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 20:402021-06-09سياسي

27 عرصه تبلیغات انتخاباتی در فردوس ایجاد شد


شهردار فردوس با اشاره به حضور فعال این نهاد در ایجاد فرصت های تبلیغاتی برای انتخابات پیش رو گفت: در مجموع 27 عرصه تبلیغاتی با متراژ 250 مترمربع جهت تبلیغات انتخاباتی در شهر ایجاد شده است.

- علی کاظمی امروز در گفت وگو با فارس در فردوس، با اشاره به حضور فعال شهرداری فردوس در ایجاد فرصت های تبلیغاتی برای انتخابات پیش رو  به منظور حفظ آراستگی و سیمای عمومی شهر، گفت: 27 عرصه تبلیغاتی موقت با متراژ 250 مترمربع در تمامی نقاط شهر جهت تبلیغات انتخابات ایجاد شده تا شاهد برگزاری انتخاباتی قانونمند و سالم در سطح شهر باشیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر در کشور اظهار داشت: فراهم کردن شرایط انتخابات سالم و پرشور امروز وظیفه همه ارگان ها بوده و شهرداری فردوس نیز با حضور در این عرصه به وظیفه ملی خود عمل می کند.

وی ضمن درخواست از نامزد های انتخاباتی و طرفدارانشان درجهت حفظ و صیانت از اموال عمومی و عدم نصب تبلیغات در فضا های غیرمجاز، افزود: ضوابط تبلیغات نامزد های انتخاباتی به صورت دقیق و کامل در قوانین و دستورالعمل ها مشخص شده است و مامورین شهرداری نیز با نظارت بر انجام تبلیغات صحیح نامزد های انتخاباتی با هماهنگی فرمانداری درصورت مشاهده تبلیغات غیرمجاز اقدامات قانونی را اعمال خواهند کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 عرصه تبلیغات انتخاباتی در فردوس ایجاد شد

27 عرصه تبلیغات انتخاباتی در فردوس ایجاد شد