مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 04:552021-06-10اقتصادي

4هزار میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به عشایر کشور پرداخت می شود


رییس سازمان عشایری درباره طرح های حمایتی از عشایر به خصوص در زمینه خشکسالی، گفت: تامین چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات کم بهره از جمله اقدامات سازمان برای عشایر کشور بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شاهپور علایی مقدم صبح پنجشنبه در ابتدای سفر یک روزه به استان سمنان و در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به تبعات خشکسالی و اقداماتی که سازمان عشایری برای کاهش مشکلات این قشر، صورت داده است، تاکید کرد: تأمین چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات کم بهره یکی از اقدامات سازمان عشایر کشور بوده است.

وی با بیان اینکه این تسهیلات برای آن به عشایر پرداخت شد که بتوانند علوفه مورد نیاز دام هایشان را تهیه کنند، افزود: جلوگیری از تنش آب آشامیدنی و آب دام عشایر محور اصلی این طرح بود که عشایر از آن استقبال خوبی کردند.

رییس امور عشایری با بیان اینکه خرید تضمینی یک میلیون رأس دام عشایر از هفدهم خرداد برای استان های گروه یک خشکسالی به ازای هر کیلوگرم 450 هزار ریال از دیگر اقدامات سازمان برای حمایت از عشایر است، تاکید کرد: خرید تضمینی به عشایر این قدرت را می دهد که روی فروش دام هایشان حساب کرده و بتوانند برنامه ریزی کنند.

علایی مقدم با اشاره به اینکه برای کاهش مخاطرات ناشی از کم آبی و خشکسالی طی سال جاری دو هزار میلیارد ریال به صورت بلاعوض برای تأمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4هزار میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به عشایر کشور پرداخت می شود

4هزار میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به عشایر کشور پرداخت می شود