مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-10سياسي

استفاده کاندیداها از القاب مستعار دکتر و مهندس در تبلیغات ممنوع است


در تبلیغات استفاده از القاب مستعار دکتر و مهندس برای افرادی که فاقد مدرک تحصیلی دکترا و مهندسی هستند ممنوع بوده و با موارد در شعبه تخلفات انتخاباتی شهرستان برخورد خواهد شد.

- ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد گفت: در تبلیغات استفاده از القاب مستعار دکتر و مهندس برای افرادی که فاقد مدرک تحصیلی دکترا و مهندسی هستند ممنوع بوده و با موارد در شعبه تخلفات انتخاباتی شهرستان برخورد خواهد شد.

سعید کتابی پنجشنبه 20 خرداد، در جلسه کمیته نظارت بر تبلیغات انتخابات شهرستان اسدـآباد، اظهار کرد: در برگزاری انتخابات قانونمند و بی طرف در چارچوب قانون با کسی تعارف و رودربایستی نداریم و همه افراد یکسان هستند و باید در چارچوب قانون عمل کنند.

وی از اختصاص 23 نقطه شهر برای تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی این شهر خبر داد و افزود: برای حفظ زیبایی سیما و منظر و همچنین نظم بخشی به تبلیغات نامزدهای انتخاباتی به صورت عادلانه با اختصاص این تعداد نقاط شهری برای تبلیغات انتخاباتی با هماهنگی شهرداری شهر ، در موعد قانونی تبلیغات بنرهای متحدالشکل در این نقاط نصب خواهد شد.

کتابی با تأکید بر اینکه نصب هرگونه پوستر و عکس در سطح نقاط دیگر شهر از جمله معابر ،اموال عمومی و درختان و تابلوهای راهنمایی رانندگی مم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده کاندیداها از القاب مستعار دکتر و مهندس در تبلیغات ممنوع است

استفاده کاندیداها از القاب مستعار دکتر و مهندس در تبلیغات ممنوع است