مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 08:552021-06-10سياسي

پیش بینی صندوق ویژه اخذ رأی از بیماران کرونایی در آذربایجان غربی


رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی با اشاره به ثبت نام 12 هزار 698 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان، گفت: تعداد 1577نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و تعداد 11 هزار و 121 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا احراز صلاحیت شده اند.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی با اشاره به ثبت نام 12 هزار 698 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان، گفت: تعداد 1577نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و تعداد 11 هزار و 121 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا احراز صلاحیت شده اند.

علی مصطفوی امروز پنج شنبه بیستم خرداد ماه در جلسه ستاد انتخابات استان با اشاره به این که تمامی مسئولان در فراهم سازی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و اجرای سالم و قانونمند آن مسئولیت دارند، افزود: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته در جلسات متعدد ستاد انتخابات بسترهای لازم برای برگزاری رویدادی ملی در 28 خرداد ماه در استان فراهم شده است.

وی خاطر نشان کرد: عمل به امر قانون، رعایت اصل بی طرفی ناظران و مجریان انتخابات، امانت داری از آرای مردم و جلب اعتماد مردم از راهکارهای حضور حداکثری مردم در صحنه انتخاباتی کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: حضور حداکثری نشان دهنده مشروعیت و اقتدار نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی صندوق ویژه اخذ رأی از بیماران کرونایی در آذربایجان غربی

پیش بینی صندوق ویژه اخذ رأی از بیماران کرونایی در آذربایجان غربی