مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 08:552021-06-10سياسي

یزد استان پیشرو در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد


مدیرعامل ستاد دیه کشور، یزد را از استان های پیشرو در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد دانست.

- ، علی شمس ظهر پنجشنبه در هشتاد و هشتمین جلسه ستاد دیه استان یزد با اشاره به عملکرد استان یزد در حوزه آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد اظهار داشت: استان یزد یکی از استان های پیشرو و موفق در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در کشور است.

وی بیان کرد: بر اساس آمار، این ستاد در زمینه های جذب کمک های خیران و اخذ گذشت از شکات در رتبه بسیار خوبی قرار داشته که بر اساس همین آمار، شاهد پیشرفت روز به روز توسط این ستاد هستیم.

شمس با تاکید بر اهمیت دقت در بررسی پرونده های محکومان و مددجویان عنوان کرد: کمک به مددجویان جرائم غیرعمد باید با نهایت دقت و بررسی دقیق پرونده و تحقیق مناسب از وضعیت مددجو انجام گیرد تا هیچ حقی از هیچ کسی ضایع نشود.

رییس ستاد دیه کشور از اعضای هیئت امناء و کارکنان ستاد دیه استان به دلیل تلاش برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و اقدامات صورت گرفته در خصوص فرهنگ سازی تقدیر کرد.

وجهه مردمی بودن ستاد دیه حفظ شود رییس کل دادگستری استان یزد نیز در این نشست با اشاره با حدیثی از امام علی (ع) در مورد مهربانی افراد به یکدیگر که باعث نزول رحمت الهی می شود، اظهار داشت: یکی از مصداق های رحمت خداوند تشکیل ستادهای مردمی رسیدگی به امر دیه و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد استان پیشرو در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

یزد استان پیشرو در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد