مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-10اجتماعي

آغاز ثبت نام کلاس های تابستانی دانش آموزان کردستانی


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان گفت: دانش آموزان کردستانی می توانند باثبت نام در سامانه همگام در فعالیت های اوقات فراغت تابستانه شرکت کنند.

- حجت الله نریمانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: ثبت نام دانش آموزان جهت فعالیت های اوقات تابستانه در سامانه همگام، از امروز آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه تمام فعالیت های فرهنگی و پرورشی دانش آموزان در سامانه همگام انجام می شود، افزود: دانش آموزان با ورود به سامانه همگام نسبت به ثبت نام در کلاس های تابستانی که تا اول تیر ماه ادامه دارد، اقدام کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش با اشاره به فعالیت 320 پایگاه تابستانه برای دانش آموزان کردستانی ،اظهار داشت: پایگاه های تابستانی با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، استمرار فعالیت های پرورشی سال تحصیلی در طول تابستان، ارتقاء سطح دانش و بینش اعتقادی، علمی، اجتماعی، مهارت های فنی حرفه ای و فرهنگی هنری و همچنین فعالیت های ورزشی فعال می شوند.

وی با اشاره به اینکه کلاس های پایگاه های تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان کردستانی در بسترشبکه شاد صورت می گیرد بیان کرد: درصورت بهبود وضعیت محدود و به صورت حضوری نیز برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام کلاس های تابستانی دانش آموزان کردستانی

آغاز ثبت نام کلاس های تابستانی دانش آموزان کردستانی