مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 09:452021-06-10سياسي

آزمون استخدامی شائبه برانگیز شهرداری تبریز در ایام نتخابات


عضو شورای شهر تبریز از تصمیم شهرداری تبریز برای برگزاری شناب زده آزمون استخدامی بدون اعلام قبلی در خصوص زمان دقیق برگزاری و همزمان با ایام انتخاباتی خبر داد.

- فریدون بابایی اقدم در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: اکنون سال هاست که بسیاری از نیروهای قراردادی شهرداری تبریز پیگیر برگزاری آزمون استخدامی و تعیین وضعیت شغلی خود هستند و پیش از این نیز شورای در این خصوص با شهرداری مباحث بسیاری مطرح کرده و قرار شده بود آزمون مذکور با اعلام قبلی و در زمان مشخص برگزار شود.

وی ادامه داد: با این حال چند روزی است که به صورتی شتاب زده به نیروهای متقاضی اعلام شده این آزمون جمعه 20 خرداد برگزار خواهد شد و باید برای دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند که این موضوع و همزمانی آن با موعد انتخاباتی برخی شبهات و نگرانی ها را در خصوص اهداف پشت پرده برگزاری این آزمون موجب می شود و از سوی دیگر به سرمایه اعتماد اجتماعی شهرداری نیز لطمه وارد می کند.

این عضو شورای شهر تبریز خاطرنشان کرد: در تماس های مکرر نیروهای متقاضی برای حضور در این آزمون با اعضای شورای شهر چنین عنوان می شود که گویا برخی از مدیران شهرداری با توجه به انتخابات شورای شهر و احتمال اتمام دوره حضور خود در این مجموعه قصد دارند با برگزاری پیش از موعد و بدون هماهنگی قبلی آزم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون استخدامی شائبه برانگیز شهرداری تبریز در ایام نتخابات

آزمون استخدامی شائبه برانگیز شهرداری تبریز در ایام نتخابات