مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 15:252021-06-10سياسي

عدم همخوانی ظرفیت های خدادادی کرمانشاه با رتبه بیکاری این استان


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عدم همخوانی ظرفیت های خدادادی کرمانشاه با رتبه بیکاری این استان را مطرح کرد.

- ، سعید جلیلی در گفتگوی تلویزیونی و رادیویی با مردم استان کرمانشاه که از شبکه استانی زاگرس پخش شد، اظهار کرد: کرمانشاه سینه ستبر ایران، مردم خونگرمی دارد که حماسه های بزرگی را در دفاع مقدس آفریدند، این مردم از شهید سید محمد سعید جعفری گرفته تا شهید نوروزی در دفاع مقدس و دفاع از حرم شجاعت و غیرت کرمانشاهی را نشان دادند.

وی با بیان اینکه افرادی همچون فریدون جهانی با عظمت و قدرت در دل دشمن حماسه آفریدند، افزود: سفرهای انجام شده در هشت سال گذشته سبب افزایش ارادت من به مردم استان کرمانشاه شده و توانمندی فرصت و ظرفیت های این استان را بیشتر شناختم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: امروز در آستانه انتخابات ریاست جمهوری با نگاهی حداقلی می توان گفت که باید چندین مسئله اساسی کشور را حل و از نارسایی های موجود عبور کنیم، اما با نگاهی فراتر از چند مساله محدود باید با تمام توان و تلاش برای رسیدن به قله های پیشرفت و جهش در کشور گام برداشت.

جلیلی با بیان اینکه جهاد بزرگ بدون جهش در شهرها و استان های ایران از جمله کرمانشاه امکان پذیر نیست، تصریح کرد: فرصت های بسیار زیاد و ارزشمندی در زمینه های گون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم همخوانی ظرفیت های خدادادی کرمانشاه با رتبه بیکاری این استان

عدم همخوانی ظرفیت های خدادادی کرمانشاه با رتبه بیکاری این استان