مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 15:302021-06-10سياسي

کانون تحول تولید و جهش شهرستان ها است


داوطلب ریاست جمهوری در شبکه اصفهان گفت: کانون تحول تولید و جهش شهرستان ها هستند که با تمرکززدایی میدان دار این تحول باشند.

- ، علیرضا زاکانی بعد از ظهر پنجشنبه در برنامه تلویزیونی شبکه اصفهان با اشاره به لزوم تمرکززدایی دولت اظهار داشت: شهرستان ها نقاط مولدی هستند که با یک آمایش دقیق سرزمین و استراتژیک صنعتی درست می توانند پیشران های صنعتی باشند و باید زنجیره کارگاه های خرد و هر خانه یک کارگاه کوچک را تنظیم کنیم که متن جامعه در جهت تولید قیام کند.

وی افزود: البته اصلاح باید از خود دولت آغاز شود که اولین قدم آن تمرکز زدایی و دادن قدرت به شهرستان ها است که تبدیل به کانون معین برنامه ریزی و هزینه کِرد و به کارگیری امکانات و دارای اختیارات اجرایی شوند.

منافات تقسیم بندی بودجه استانی با استقلال و پیشرفت داوطلب ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: بودجه به چند بخش پروژه ملی، ملی و استانی، وزارتخانه ها و بودجه هایی که به استان ها داده می شود تقسیم می شود که 12 درصد بودجه استانی پرداخت و 78 درصد اعتبارات آن توسط پروژه های ملی و یا ملی-استانی از قبل تعیین شده است و این یعنی با استقلال و دقت و پیشرفت شهرستان ها منافات دارد.

وی افزود: دولت باید با تمرکززدایی در استان ها جنبه سیاست گذاری میانی و هماهنگی را پیگیری و با دادن اختیارات و بودجه و اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون تحول تولید و جهش شهرستان ها است

کانون تحول تولید و جهش شهرستان ها است