مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 15:352021-06-10اقتصادي

بهره برداری از انتقال آب زاب به دریاچه ارومیه تیرماه


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از اختصاص210 میلیارد تومان به پروژه های زیر ساخت استان و 450 میلیارد تومان به پروژه احیای دریاچه ارومیه در چند روز آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، داوود بهبودی عصر امروز  در حاشیه بازدید رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از روستای جهیزدان سراب به خبرنگاران گفت: دکتر نوبخت در سفر دو روزه‎ای که با استان داشت طی بازدید از مراحل اجرایی مدول دوم تصفیه خانه تبریز پرداخت مبلغ 40 میلیارد تومان به این پروژه را در هفته آینده قول داد که با اجرای این طرح فاز مایع این مدول از تصفیه خانه تا 20 تیرماه سال جاری وارد مدار خواهد شد.

وی افزود: همچنین درادامه، طی بازدید از مسیر راه آهن بستان آباد – تبریز و ایستگاه خاوران با دستور پرداخت 150 میلیارد تومان طی هفته آتی، پیش بینی گردید این ایستگاه و خط ریلی تا پایان تیرماه سالجاری قابل بهره برداری خواهد بود.

بهبودی اضافه کرد: در این سفر همچنین مرکز رادیوتراپی تبریز با پیشرفته ترین دستگاههای نصب شده مورد بهره برداری قرار گرفت.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی ابراز داشت: در جلساتی که برگزار شد دستورات لازم در خصوص بررسی تامین اعتبار خاتمه عملیات اجرایی سدهای شهید مدنی تبریز و شهریار میانه داده شد تا شاهد تسریع در عملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از انتقال آب زاب به دریاچه ارومیه تیرماه

بهره برداری از انتقال آب زاب به دریاچه ارومیه تیرماه