مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 20:452021-06-10ورزشي

شهر را طوری اداره کردیم که آبروی کشور حفظ شود


خزانه دار شورای شهر تهران وضعیت آغاز دوره مدیریت شهری پنجم و مهم ترین چالش های این دوره را تشریح کردو گفت: شهر را طوری اداره کردیم که آبروی کشور حفظ شود.

- خزانه دار شورای شهر تهران وضعیت آغاز دوره مدیریت شهری پنجم و مهم ترین چالش های این دوره را تشریح کردو گفت: شهر را طوری اداره کردیم که آبروی کشور حفظ شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن رسولی در همایش انتخاباتی اصلاح طلبان برای انتخابات شورای شهر ششم که پنجشنبه شب با حضور علیرضا محجوب، محسن هاشمی و تعدادی از اعضای فعلی و نامزدهای انتخابات شورای شهر تهران در باشگاه ورزشی دارایی در تهرانپارس برگزار شد، گفت: ما منتخبین و موکلین مردم تهران موظف هستیم در ماه های پایانی کارنامه مان را ارائه کنیم که بسیاری ازهمکاران این کار را انجام دادند وبنده هم به آن خواهم پرداخت.

اما قصد دارم به شرایطی اشاره کنم که شورای پنجم در خیابان بهشت مستقر شد و بعد به چالش ها و مشکلات این دوره بپردازم.

وی ادامه داد: یکی از مهم ترین تفاوت های دوره پنجم شورای شهر بادوره های قبل این است که بعد از 14 سال که شورای شهر با اکثریت مطلق یا با اکثریت تعیین کننده در اختیار اصولگرایان بود.

مردم بسیج شدند و بعضا تا چهار و پنج ساعت هم در صف ایستادند تا نسبت به روند 14 ساله قبلی تغییر ایجاد کنند و موفق هم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر را طوری اداره کردیم که آبروی کشور حفظ شود

شهر را طوری اداره کردیم که آبروی کشور حفظ شود