مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 22:402021-06-10ورزشي

هاشمی: شفافیت را در تمام اقدامات شهرداری گسترش دادیم


رییس شورای شهر تهران با اشاره به شفافیت آرای اعضای شورای شهر تهران گفت: این طرح حتی در همین مجلس فعلی نیز رای نیاورد اما ما آن را اجرا کردیم و شفافیت را در تمام اقدامات شهرداری گسترش دادیم.

- رییس شورای شهر تهران با اشاره به شفافیت آرای اعضای شورای شهر تهران گفت: این طرح حتی در همین مجلس فعلی نیز رای نیاورد اما ما آن را اجرا کردیم و شفافیت را در تمام اقدامات شهرداری گسترش دادیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هاشمی رفسنجانی، در همایش انتخاباتی اصلاح طلبان برای انتخابات شورای شهر ششم که پنجشنبه شب با حضور علیرضا محجوب و تعدادی از اعضا و نامزدهای انتخابات شورای شهر در فضای باز باشگاه ورزشی دارایی در تهرانپارس برگزار شد، گفت: انتخابات و فضای انتخابات سرد است.

متاسفانه انقدر فضا سرد شده و رد صلاحیت ها غیرمعقول است که صدای اعتراض مقام معظم رهبری هم بلند شد و اما دیدیم که حتی به درخواست جبران ایشان هم پاسخی داده نشد و همین باعث شد فضا سردتر شود.

رییس شورای شهر تهران با اشاره به رد صلاحیت ها در انتخابات شوراهای شهر گفت: در هیچ جای قانون اجازه نظارت استصوابی برای انتخابات شورای شهر داده نشده است.

اما دیدید که از 12 نفر از اعضای فعلی شورا که برای انتخابات ثبت نام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی: شفافیت را در تمام اقدامات شهرداری گسترش دادیم

هاشمی: شفافیت را در تمام اقدامات شهرداری گسترش دادیم