مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 03:352021-06-11سياسي

حدادزاده: دادستانی از فعالیتهای مشروع جریان های سیاسی حمایت قانونی می کند


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد با بیان این که امید آفرینی راه حل بسیاری از مشکلات است گفت: برخی خطاها و وناکارآمدی ها و تصمیمات غیرمعقول ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری مرکز استان، محمدرضا حدادزاده در نشست مجازی کلاب هوس که با حضور کنشگران اجتماعی، رسانه ها برگزار شد، بر لزوم پرهیز از پمپاژ یاس و ناامیدی به جامعه تاکید و اظهار کرد: برای بهبود شرایط، شرکت کردن در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها موثرتر از شرکت نکردن است لذا همه گروه ها با امید به آینده در انتخابات شرکت کنند.

وی با اشاره به نقش و جایگاه شوراهای شهر افزود: مردم نباید انتخابات شوراها را دست کم بگیرند چرا که شکل گیری شورای قوی نقش بسیار مهمی در آبادانی و پیشرفت شهر خواهد داشت.

دادستان عمومی و انقلاب استان یزد در خصوص حمایت از فعالیت های سیاسی گفت: سربازی نظام را افتخار خود می دانیم و هر کجا نیاز باشد جهت حفظ امنیت شهر و کشور ورود می کنیم اما در عین حال از فعالیت های مشروع سیاسی با گرایش های مختلف نیز حمایت می کنم و تنگ نظری را نمی پسندیم.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون علت رد صلاحیت ها با بیان این که در خصوص تایید صلاحیت ها بعضا ساز و کار و فرایند کار از نظر قانونی نیازمند اصلاح است، تصریح کرد:  اگر ایرادی هست قانون بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدادزاده: دادستانی از فعالیتهای مشروع جریان های سیاسی حمایت قانونی می کند

حدادزاده: دادستانی از فعالیتهای مشروع جریان های سیاسی حمایت قانونی می کند