مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 04:202021-06-11سياسي

رسانه ها بدون سوگیری به معرفی کاندیدای اصلح کمک کنند


دبیر ستاد انتخابات شهرستان شیراز با اشاره به نقش رسانه ها در افکار عموم، گفت: رسانه ها و تشکل ها بدون غرض ورزی و جهت گیری خاص در معرفی کاندیدای اصلح به مردم کمک کنند.

- ایسنا/فارس دبیر ستاد انتخابات شهرستان شیراز با اشاره به نقش رسانه ها در افکار عموم، گفت: رسانه ها و تشکل ها بدون غرض ورزی و جهت گیری خاص در معرفی کاندیدای اصلح به مردم کمک کنند.

علی عسگر جمشیدی جمعه 21 خرداد در جمع برخی از فعالین اجتماعی و نمایندگان سازمان های مردم نهاد این شهرستان عنوان کرد: انتخابات را می توان رکن مهم و اساسی مردم سالاری دینی تلقی کرد.

او خاطرنشان کرد: حضور حداقلی می تواند بهانه ای برای سوء استفاده بیگانگان شود، از این رو جلب مشارکت مردم حائز اهمیت است.

معاون فرماندار شهرستان شیراز با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک رویداد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است که در تمام مراحل زندگی افراد نقش موثر دارد و می تواند تحولاتی را در زندگی مردم به وجود آورد، اظهار کرد: مشکلاتی همانند کرونا و تبلیغات سوء نباید مانع برگزاری انتخابات شود.

دبیر ستاد انتخابات شهرستان شیراز با تاکید بر اینکه کمیته امنیتی و اجتماعی این ستاد نظارت کامل بر اجرای دستورالعمل ها به ویژه پروتکل های بهداشتی دارد، افزود: حدود 17 هزار نفر در برپایی و اجرای انتخابات مشارکت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها بدون سوگیری به معرفی کاندیدای اصلح کمک کنند

رسانه ها بدون سوگیری به معرفی کاندیدای اصلح کمک کنند