مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 05:052021-06-11سياسي

انتقاد وزیر صمت از برخی معین های اقتصادی


در شرایط تحریم و کرونا صنعت کشور 8 درصد رشد داشته است و اکثر رشته های صنعتی اکنون در کشور در سه شیفت در حال کار کردن هستند.

- ایسنا/کرمان وزیر صمت تاکید کرد: در شرایط تحریم و کرونا صنعت کشور 8 درصد رشد داشته است و اکثر رشته های صنعتی اکنون در کشور در سه شیفت در حال کار کردن هستند.

علیرضا رزم حسینی صبح امروز 21 خردادماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: جنوب استان کرمان یکی از مناطق مهم کشور است و آهنگ توسعه در این مناطق با همکاری مسولان استانی به صدا در آمده است.

وی ضمن تشکر از استاندار کرمان به دلیل همدلی که در استان بوجود آورده است، تصریح کرد: رمز موفقیت نظام در کار است و همدلی و همزبانی و رمز موفقیت، توسعه و توانمندسازی مردم است.

وزیر صمت با اشاره به ظرفیت های جنوب استان کرمان اظهار کرد: برنامه هایی که صمت برای جنوب استان کرمان دارد به زودی شاهد تحولاتی در حوزه اکتشافات خواهیم بود که به سمت پیشرفت و آبادنی سوق پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به افتتاح پروژه هایی که روز گذشته در جنوب استان کرمان انجام شده، افزود: معادن خیلی خوبی در جنوب استان همچون کرومیت، سنگ آهن و در مجموع کانی های نادر در این خطه از کشور وجود دارد و اگر مدیریت و همزبانی باشد می توانیم با بهره برداری بهین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد وزیر صمت از برخی معین های اقتصادی

انتقاد وزیر صمت از برخی معین های اقتصادی