مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 05:052021-06-11سياسي

اعلام حمایت جمعی از اهل سنت از آیت الله رییسی در انتخابات ریاست جمهوری


در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جمعی از علما، روحانیون و نخبگان اهل سنت با صدور بیانیه ای، آیت الله سید ابراهیم رییسی را به عنوان کاندیدای اصلح معرفی و بر حمایت از این کاندیدای انتخابات تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعی از علما، روحانیون و نخبگان اهل سنت با صدور بیانیه ای، آیت الله سید ابراهیم رییسی را به عنوان کاندیدای اصلح معرفی و بر حمایت از این کاندیدای انتخابات تاکید کردند.

  در این بیانیه که نسخه ای از ان در اختیار ستاد علما، روحانیون و طلاب آیت الله رییسی قرار گرفته، آمده است:  در هنگام و هنگامه ای که مردم شریف و فهیم ایران عزیز با شور و شعف فراوان و انگیزه دوچندان عزم خود را برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری جزم کرده اند، اهل سنت کشور عزیزمان نیز همراه و همدل با عموم ملت شریف ایران با شرکت گسترده در این حماسه پرافتخار و سرنوشت ساز به انجام وظیفه دینی و ادای دین در قبال کشور عزیزمان عمل خواهند کرد.

  در بخش دیگری از این بیانیه، با اشاره به کینه توزی دشمنان بر علیه ملت ایران امده است: در زمانی که دولت جهانخوار و عهدشکن آمریکا میهن عزیزمان را با شدیدترین تحریم های تاریخ مواجه کرده و جلوه های جدیدی از جولان جنون آمیز خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام حمایت جمعی از اهل سنت از آیت الله رییسی در انتخابات ریاست جمهوری

اعلام حمایت جمعی از اهل سنت از آیت الله رییسی در انتخابات ریاست جمهوری