مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-11بين الملل

اذعان رییس سابق موساد به اقدامات تروریستی علیه برنامه هسته ای ایران


«یوسی کوهن» در سخنانی به نقش رژیم صهیونیستی در اقدام تروریستی علیه تاسیسات هسته ای نطنز و ترور شهید «محسن فخری زاده» دانشمند برجسته هسته ای و دفاعی ایران اذعان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  یوسی کوهن رییس سابق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در سخنانی که به نوشته آسوشیتد پرس نزدیکترین تصدیق به دست داشتن این رژیم در حملات علیه برنامه هسته ای ایران و دانشمند برجسته هسته ای و دفاعی آن است، به اظهارنظر در خصوص این حملات تروریستی پرداخت.

  او در گفت وگو با شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی که بخشی از آن پنجشنبه شب پخش شد، مدعی شد: اگر دانشمندی حاضر به تغییر شغل باشد و دیگر به ما آسیب نزند، آن وقت بله گاهی به آن ها راهی برای خروج (از مخمصه) پیشنهاد می کنیم.

کوهن در پاسخ به سوالی درباره اقدام تروریستی اخیر در تاسیسات هسته ای نطنز مبنی بر این که اگر می توانستند به آنجا بیایند، وی خبرنگاران را به کدام قسمت می برد، ادعا کرد: به بخش زیرزمینی جایی که سانتریفیوژها قبلاً در آن می چرخیدند.

آنجا دیگر شبیه قبل نیست.

طبق این گزارش، کوهن به طور مستقیم به انجام این اقدامات اشاره نکرد اما صراحت و دقت وی در بیان، نزدیکترین اعتراف از طرف یک مقام صهیونیستی در خصوص دست داشتن این رژیم در این اقدامات تروریستی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان رییس سابق موساد به اقدامات تروریستی علیه برنامه هسته ای ایران

اذعان رییس سابق موساد به اقدامات تروریستی علیه برنامه هسته ای ایران