مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-11بين الملل

رییس پیشین موساد: فخری زاده از منظر علمی برای ما دردسرساز بود


رییس پیشین موساد با حضور در یک برنامه مستند در شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی، ادعاهایی را درباره فعالیت های اخیر رژیم صهیونیستی علیه ایران مطرح کرد.

- رییس پیشین موساد با حضور در یک برنامه مستند در شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی، ادعاهایی را درباره فعالیت های اخیر رژیم صهیونیستی علیه ایران مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه صهیونیستی تایمز آو اسراییل، یوسی کوهن رییس پیشین موساد که هفته گذشته بازنشست شد، در گفت وگویی در تلویزیون رژیم صهیونیستی، جزییات ویژه ای را درباره فعالیت های اخیر موساد در ایران، تعاملش با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، نقشش در عادی سازی روابط این رژیم با امارات متحده عربی و .

بیان کرد.

کوهن به طور ضمنی اشاره کرد که موساد عامل خرابکاری در تاسیسات زیرزمینی نطنز بوده، و مدعی شد که موساد در عملیاتی در سال 2018 آرشیو هسته ای ایران را از انبارهایی در در تهران دزدیده است.

رییس پیشین موساد همچنین تایید کرد که رژیم صهیونیستی چندین سال شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای مطرح ایران را که سال گذشته ترور شد، زیر نظر داشته است و در ماه های منتهی به ترور به لحاظ فیزیکی هم به او نزدیک شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پیشین موساد: فخری زاده از منظر علمی برای ما دردسرساز بود

رییس پیشین موساد: فخری زاده از منظر علمی برای ما دردسرساز بود