مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 09:502021-06-11سياسي

انتخابات در ایران مظهر مردم سالاری دینی است


انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی مظهر مردم سالاری دینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا جلال مرادی در گردهمایی روحانیون و علمای شهرستان دیواندره اظهار کرد: اینجا خون شیعه و سنی به پای درخت تنومند انقلاب ریخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: اینجا در راه دفاع از ارزش های دینی و انقلابی همه استوار و محکم با تاسی از راه شهدا ایستاده و منویات مقام معظم رهبری را فصل الخطاب خود قرار داده اند و در این مسیر شیعه و سنی هیچ تفاوتی ندارد.

امام جمعه دیواندره اذعان کرد: وحدت و حفظ این اصل مهم به عنوان یک اولویت در بین مردمان به ویژه روحانیون این شهرستان مورد توجه بوده و در برابر هر ندای تفرقه افکنانه ای ایستاده اند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات پیش رو گفت: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی مظهر مردم سالاری دینی بوده است.

امام جمعه دیواندره اضافه کرد: به عنوان سرباز رهبری و نوکر مردم وظیفه خود می دانیم که ضمن مشارکت در این عرصه مهم سیاسی و سرنوشت ساز دیگران را نیز به حضوری دشمن شکن در پای صندوق های اخذ رای تشویق کنیم.

وی افزود: امامان جمعه و جماعت نقش هدایتگری در جامعه دارند و در مسیر بصیرت افزایی جامعه حتی در شرایط کرونایی موجود هرگز میدان را خالی نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات در ایران مظهر مردم سالاری دینی است

انتخابات در ایران مظهر مردم سالاری دینی است