مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 10:152021-06-11سياسي

در تبلیغات انتخاباتی، اخلاق را رعایت کنیم


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: در موضوع انتخابات که در آن قرار داریم موضوعی که باید مورد توجه قرار گیرد اخلاق انتخاباتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام رضا نوری در آیین نماز جمعه ظهر امروز شهرستان بجنورد با اشاره به روز ولادت حضرت فاطمه معصومه و روز دختر، اظهار کرد: روایاتی درباره حضرت فاطمه معصومه از زبان ائمه وجود دارد که نشان دهنده جایگاه والای این شخصیت بزرگ است.

وی در ادامه با بیان اینکه امسال سال کم آبی و خشکی را در پیش رو داریم، گفت: نیاز است تا با صرفه جویی در مصرف آب با کمبود آب در تابستان مواجه نشویم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در بخشی دیگر از سخنان خود، افزود: با توجه مسافرتهای داخل شهری و داخل استانی مردم که به سبب حضور در روستاها و مناطق مختلف برای فعالیت ایجاد می شود مسئولین باید با مدیریت و بررسی لازم از کم بود نان جلوگیری کنند.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان، فرصت مناسب و یک برکت برای استان ما است است که متاسفانه به دلیل نبود فضای مدیریت آموزشی مناسب و محیط خوابگاه خوب، نیاز است مسئولین استانی و استاندار تاکید ویژه بر رفع نیازهای این مجموعه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تبلیغات انتخاباتی، اخلاق را رعایت کنیم

در تبلیغات انتخاباتی، اخلاق را رعایت کنیم