مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 11:252021-06-11سياسي

اتکا به توانایی داخل به همه آموخته شد/تاکید به حضور باشکوه پای صندوق های رای


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به ضرورت حضور مردم در پای انتخابات گفت: به برکت تحریم دشمنان، اتکا به توانایی داخل به همه آموخته شد، بنابراین کل برکات انقلاب همین است که مسؤولان از رهبری تا شوراهای اسلامی روستا با اراده مردم انتخاب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی خطیب جمعه ساری امروز در خطبه های نماز جمعه مصلی ساری، با تاکید بر رعایت تقوا، اظهار کرد: احترام به حلال و حرام خداوند در مسیر تقوا به ایجاد برکت در زندگی کمک می کند.

وی افزود: خداوند در سوره بقره به بهره گیری از مزرعه دنیا در قالب توشه تاکید دارد و بیان می کند اگر از مزرعه زندگی تقوا برداشت کنیم محصول (س)، امام رضا (ع) و حضرت شاهچراغ، باید حیات کریمانه را تمرین کرده و در زندگی با تقوا و با کرامت باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: 25 خرداد ماه روز گل و گیاه، 27 خرداد ماه روز جهانی بیابان زدایی است، در این خصوص جفا به محیط زیست و اگر به جنگل ها و دشت های سرسبز روا نیست چرا که هر کار بدی در این زمینه صورت بگیرید چوبش را در قالب حوادث ناگوار طبیعی مب خوریم، چرا می گذاریم بیابان به وجود بیاید که بیابان زدایی کنیم؟ حافظان محیط زیست و جنگل مسؤولیت سنگین خود را انجام داده و به منابع طبیعی تجاوز نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتکا به توانایی داخل به همه آموخته شد/تاکید به حضور باشکوه پای صندوق های رای

اتکا به توانایی داخل به همه آموخته شد/تاکید به حضور باشکوه پای صندوق های رای