مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 13:102021-06-11سياسي

حضور رییسی در ریاست جمهوری به معنای خلع ید دست درازان بیت المال است


رییس ستاد شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی آیت الله رییسی در ایلام گفت: رییسی با تمامی کسانی که به بیت المال دست درازی کردند، برخورد کرد و حال اگر خودش در جایگاه ریاست جمهوری قرار گیرد دست چنین افراد دست درازی را قطع می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سید حبیب موسوی مقدم عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: اقای رییسی با تمامی کسانی که به بیت المال دست درازی کردند، برخورد کرد.

وی افزود: اگر خودش در جایگاه ریاست جمهوری قرار گرفت دست چنین افراد دست درازی را قطع می کند و با توجه به شعار اینکه رقیب من اشرافی گری و فساد است روال خوبی پیش خواهد گرفت.

انقلاب اسلامی آرزوی همه انبیا الهی است قاسمی جانشین ستاد رییسی گفت: در جریان انقلاب اسلامی هیچ حزب و جناح سیاسی نداریم چرا که همه در زیر بیرق ولایت در فعالیت هستند؛ انقلاب اسلامی آرزوی همه انبیا الهی است.

وی افزود: مدیران این کشور باید در تراز انقلاب اسلامی باشند، اصول انقلاب اسلامی ظلم ستیز است اما در تشکیل دولت ها برخی از مفاسد به وضوح دیده می شوند.

جانشین ستاد رییسی ادامه داد: چرا در میدان دفاعی در اوج قدرت هستیم اما در دولت ضعیفیم؟ چون در آنجا تفکر انقلابی حرف اول را می زند؛ رییسی برای دفاع از تفکر انقلابی و بسط این تفکر بر کل دولت به این میدان وارد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور رییسی در ریاست جمهوری به معنای خلع ید دست درازان بیت المال است

حضور رییسی در ریاست جمهوری به معنای خلع ید دست درازان بیت المال است