مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 18:452021-06-11فرهنگي

جمشید هاشم پور با 2 گریم متفاوت در یک فیلم/ ناگفته هایی از «زخمی» + فیلم پشت صحنه


هاشم پور در فیلم سینمایی «زخمی» با دو گریم مقابل دوربین ظاهر شد؛ تا میانه های فیلم با سر تراشیده و پایان فیلم با موهای کوتاه.

- خبرگزاری فارس؛ گروه سینما ـ محمد کلهر: به تازگی ویدئویی از پشت صحنه فیلم سینمایی زخمی منتشر شده است، فیلمی که 24 سال قبل ساخته شده و ستاره آن جمشید هاشم پور است.

او در این فیلم نقش یعقوب را بازی می کند.

هاشم پور (با نام هنری آریا در دهه 60) پس از بازی در عقاب ها به دلایل نامعلوم 4 سال ممنوع الفعالیت شد و خودش تراشیدن موهای سر را دلیل اصلی این ممانعت می دانست.

بنابراین پس از بازگشت به سینما، از تکرار آن واهمه داشت.

  عکسی از پشت صحنه فیلم سینمایی زخمی   اما محمدحسین فرحبخش تهیه کننده و مالک پویافیلم ، فیلم سینمایی قافله را با جمشید هاشم پور امضاء و مجابش کرد که دوباره موهای سرش را بتراشد.

این شروع دوباره، آغاز درخشش دوباره هاشم پور در سینمای ایران بود و اوج آن ها را می توان در فیلم هایی همچون افعی ، پرواز از اردوگاه ، نیش ، گروگان و عقرب دید.

  نفر اول از سمت راست: هاشم پور، نفر اول از سمت چپ: فرحبخش   حالا همکاری میان هاشم پور و فرحبخش به امری همیشگی تبدیل شده بود و این سوپراستار بزن بهادر سینمای ایران پس از  عقرب در سال 75،  زخمی را در سال 76 به تهیه کنندگی مشترک فرحبخش و عبدالله علیخانی مقابل دوربین بازی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمشید هاشم پور با 2 گریم متفاوت در یک فیلم/ ناگفته هایی از «زخمی» + فیلم پشت صحنه

جمشید هاشم پور با 2 گریم متفاوت در یک فیلم/ ناگفته هایی از «زخمی» + فیلم پشت صحنه