مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 03:402021-06-12سياسي

ارائهٔ برنامه های دقیق و اجرایی از شاخصه های کاندیدای اصلح است


رییس جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: گاهی شاهد این هستیم برنامه هایی که توسط کاندیداها ارائه می شود تنها به صورت تئوری و بر روی کاغذ است و قابلیت اجرایی ندارند، - فرشاد پیله چی، رییس جهاد دانشگاهی استان قزوین در گفت وگو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: اساس هر جامعه بر پایهٔ مشروعیت و دموکراسی است، یکی از ارکان دموکراسی نیز موضوع انتخابات است، لذا ضرورت اهمیت مشارکت در انتخابات بسیار بالاست و همهٔ مردم باید در تصمیم گیری برای آیندهٔ کشور خود سهیم باشند.

وی افزود: انتخابات در یک روز اتفاق می افتد اما آثار آن چندین سال باقی خواهد ماند، لذا حضور حداکثری در انتخابات یکی از موضوعاتی است که مردم باید به آن توجه کنند و اگر این امر سبک شمرده شود یا به آن توجه نشود، مشکلات کشور مرتفع نخواهد شد.

پیله چی ادامه داد: در همهٔ دوره ها شاهد این هستیم که معاندین و تفرقه افکنان با سخنان خود تلاش در دلسرد کردن مردم جهت حضور در انتخابات دارند، اما تجربه به ما ثابت کرده است هر زمان که مردم مشارکت بالاتری در انتخابات داشته اند، آیندهٔ بهتری برای آنان رقم خورده است.

این مسؤول تصریح کرد: اگر ما انتظار داریم مشکلات کشور حل شوند، خودمان باید برای کشور تصمیم بگیریم، اگر ما افرادی خنثی باشیم و در انتخابات مشارکت نکنیم، بی شک در خارج از کشور برای ما ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائهٔ برنامه های دقیق و اجرایی از شاخصه های کاندیدای اصلح است

ارائهٔ برنامه های دقیق و اجرایی از شاخصه های کاندیدای اصلح است