مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-12اقتصادي

رفع گره های معدن با مصوبات دستگاه قضا/ بازگشت بارقه های امید به معدن خطیرکوه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، وارد راهی شدند که پرفراز و نشیب و پستی و بلندی است اما تمام تلاش و پشتکارشان را به کار می گیرند تا در این مسیر بمانند و توانستند نه تنها برای خود بلکه زمینه اشتغال افراد دیگری را فراهم کنند.

در این گزارش به سراغ عبدالرضا سرمستی رییس انجمن معدن خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران رفتیم که مسؤولیت دو معدن  شن و ماسه و فلورین را در خطیرکوه برعهده دارد.

از سال 71 اقدامات لازم برای دریافت پروانه بهره برداری را در دستور کار خود قرار داده و از سال 82 فعالیت تولیدی را آغاز کرده است.

عبدالرضا سرمستی رییس انجمن معدن خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران در این باره در گفت وگو با فارس، می گوید: درست است کار کردن در بحث معدن مشکلات خاص خود را دارد ولی با تمام علاقه و پشتکار وارد این مسیر شدم؛ معدن سنگ است و سنگ و ما در دل کوه کار می کنیم.

*حادثه مرا از تولید دور نکرد طی 18 سال گذشته دوبار در سال های 88 و سال 95 دچار حادثه شدم به طوری که در سال 95 به کما رفتم و 10 روز در این حال بودم ولی خداراشکر می کنم به زندگی بازگشتم؛ تمام مدت طول دوران تنها فکر و ذکرم این بود زودتر بتوانم به کار بازگردم.

سال 95 در حین تعمیر دستگاه بودم که دچار حادثه شدم و این حادثه برایم رقم خورد ولی با این وجود عاشقانه در کار تولید هستم و هرگز حتی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع گره های معدن با مصوبات دستگاه قضا/ بازگشت بارقه های امید به معدن خطیرکوه

رفع گره های معدن با مصوبات دستگاه قضا/ بازگشت بارقه های امید به معدن خطیرکوه