مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 04:402021-06-12اجتماعي

پیش بینی سنجش سلامت 1900 نوآموز عشایری خوزستان


مدیر آموزش و پرورش عشایری خوزستان گفت: امسال پیش بینی می شود در پایه اول ابتدایی بین هزار و 850 تا هزار و 900 دانش آموز، سنجش سلامت شوند.

- ایسنا/خوزستان مدیر آموزش و پرورش عشایری خوزستان گفت: امسال پیش بینی می شود در پایه اول ابتدایی بین هزار و 850 تا هزار و 900 دانش آموز، سنجش سلامت شوند.

رضا فرامرزی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: زمان سنجش نوآموزان بدو ورود به پایه اول ابتدایی و پیش دبستانی های عشایری هر ساله با توجه به کوچ رو بودن عشایر با سنجش سلامت آموزش و پرورش سایر مناطق متفاوت است.

وی افزود: پیش بینی می شود که در پایه اول ابتدایی بین هزار و 850 تا هزار و 900 دانش آموز سنجش سلامت شوند.

با توجه به اینکه غالب دانش آموزان کوچ رو هستند و امکان سنجش آن ها در این ایام ممکن نیست، پیش بینی می شود سنجش نوآموزان عشایری را از اواخر شهریورماه یا اوایل مهرماه آغاز کنیم.

مدیر آموزش و پرورش عشایری خوزستان گفت: البته قرار است یک نشست با اداره آموزش و پرورش استثنایی برگزار و تعیین شود که سنجش در چند مرحله صورت گیرد؛ اگر مقرر شد در یک مرحله باشد، از نیمه شهریورماه آغاز می شود اما اگر قرار شد که در دو مرحله صورت گیرد، بخشی از سنجش از شهریورماه و بخشی دیگر به زودی انجام می شود، البته این تصمیم بستگی به نشستی که برگزار می شود، خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی سنجش سلامت 1900 نوآموز عشایری خوزستان

پیش بینی سنجش سلامت 1900 نوآموز عشایری خوزستان