مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 04:452021-06-12سياسي

محسن رضایی به نفع هیچ کس عقب نمی رود


رییس ستاد محسن رضایی در استان کردستان گفت: محسن رضایی به نفع هیج نامزد دیگری کنار نمی رود و تا آخر کار در صحنه می ماند و معتقد است که با هرکس که خادم محرومین بوده و در خدمت انقلاب باشد، - ایسنا/کردستان رییس ستاد محسن رضایی در استان کردستان گفت: محسن رضایی به نفع هیج نامزد دیگری کنار نمی رود و تا آخر کار در صحنه می ماند و معتقد است که با هرکس که خادم محرومین بوده و در خدمت انقلاب باشد، فارغ از نوع تفکر وی، همکاری می کند.

خالد حسینی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه انتخابات به معنی برگزیدن بهترین مورد، بین گزینه های موجود است، اظهار کرد: آسیب مشارکت نکردن در انتخابات به خود مردم بر می گردد و مردم باید بدانند که در صورت دوری کردن از این امر در آینده هم نمی توانند اعتراض و مطالبه گری داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه مردم به خاطر آینده خود باید حتما در انتخابات 1400 شرکت کنند افزود: از مردم انتظار و درخواست می شود که به صورت واقع بینانه به قضیه نگاه کنند و بدانند که قهر کردن هیچ مشکلی را دوا نمی کند، اما اینکه کدام گزینه انتخاب اصلح است امری مهم به شمار می رود و مردم باید به عملکرد افراد در گذشته توجه کنند.

رییس ستاد محسن رضایی در استان کردستان، تفکر مردمی داشتن و نحوه عملکرد و عملگرا بودن را از مولفه های مهم نامزدهای انتخاباتی ذکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن رضایی به نفع هیچ کس عقب نمی رود

محسن رضایی به نفع هیچ کس عقب نمی رود