مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 05:402021-06-12اقتصادي

ایجاد اشتغال ثابت به 2488 نفر در طرح های کشاورزی


مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل از ایجاد اشتغال ثابت به 2 هزار و 488 نفر در طرح های کشاورزی اجرا شده از طریق تسهیلات پرداختی این صندوق خبر داد.

- هادی بابایی مهر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از آغاز دولت روحانی هزار و 888 طرح کشاورزی در سطح استان اردبیل توسط صندوق کارآفرینی امید حمایت مالی شده است که با پرداخت تسهیلات و تکمیل و راه اندازی طرح های کشاورزی برای این تعداد اشتغال ثابت ایجاد شده است.

وی از پرداخت 560 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به فعالین بخش کشاورزی استان اردبیل توسط این صندوق خبر داد و گفت: این تسهیلات برای رسته تولید محصولات گلخانه ای، گیاهان دارویی، شیلات و آبزیان، دام و طیور، صنایع تبدیلی و تکمیلی و.

تصویب و پرداخت شده است.

بابایی مهر هدف از پرداخت این تسهیلات رونق تولید و اشتغال در بخش کشاورزی را افزایش تولید، ایجاد فرصت های شغلی و تثبیت اشتغال از طریق حرکت از کشاورزی سنتی به کسب وکار کشاورزی با تمرکز بر تأمین مالی زنجیره ارزش و همچنین توسعه کشاورزی برشمرد و ادامه داد: استان اردبیل دارای 778 هزار هکتار زمین زراعی بوده که از این میزان 235 هزار هکتار آن آبی و 515 هزار هکتار آن به صورت دیم کشت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال ثابت به 2488 نفر در طرح های کشاورزی

ایجاد اشتغال ثابت به 2488 نفر در طرح های کشاورزی