مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 06:202021-06-12سياسي

ابلاغ شیوه نامه همکاری بسیج دانشجویی و دانشگاه فنی و حرفه ای


جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه های فنی و حرفه ای از ابلاغ شیوه نامه اجرایی همکاری بسیج دانشجویی و دانشگاه فنی و حرفه ای برای آموزشکده ها و دانشکده های این دانشگاه در سراسر کشور خبر داد.

- نصیر منصورزاده جانشین که با رییس دانشگاه فنی و حرفه ای انجام شد، مقرر گردید تمام مسائل و چالش های مبتلا به بسیج دانشجویی احصاء شود و راهکارهای قانونی برای آن استخراج گردد.

منصورزاده خاطرنشان کرد: تیم کارشناسی بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای متشکل از بدنه مسئولین فعلی بسیج دانشگاه فنی و حرفه ای و دانشجویان ادوار این دانشگاه با ساعت ها کار کارشناسی و میدانی راهکارهای قانونی مسائل احصاء شده را استخراج کردند که در نهایت شیوه نامه اخیر در سه حوزه فرهنگی، مالی و اداری و پژوهش و فناوری با امضای آقای ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای مفاد آن جهت اجرا به روسا و معاونین آموزشکده ها و دانشکده های فنی و حرفه ای سراسر کشور ابلاغ شد.

منصور زاده افزود: در این شیوه نامه جامع سعی شده کلیه مسائل و معضلات فرهنگی، اداری و مالی و پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی به طرز علمی، عملیاتی و قانونی حل گردد که انشاءالله بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای بتواند کما فی سابق مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به دانشجویان عزیز دانشگاه را با ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ شیوه نامه همکاری بسیج دانشجویی و دانشگاه فنی و حرفه ای

ابلاغ شیوه نامه همکاری بسیج دانشجویی و دانشگاه فنی و حرفه ای