مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 11:552021-06-12سياسي

رعایت پروتکل های بهداشتی در اولویت شعب اخذ رای قرار گیرد


با توجه به اهمیت سلامتی مردم، رعایت پروتکل های بهداشتی در اولویت شعب اخذ رای در روز برگزاری انتخابات 28 خرداد قرار گیرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به اهمیت سلامتی مردم، رعایت پروتکل های بهداشتی در اولویت شعب اخذ رای در روز برگزاری انتخابات 28 خرداد قرار گیرد.

حمید ملانوری، امروز شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که پس از حضور ویدئوکنفرانسی در نشست ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شد، افزود: با در نظر گرفتن حفظ سلامتی مردم تعداد شعب اخذ رای در این استان 15 درصد نسبت به دوره قبل افزایش پیدا کرده است و هزار و 24 شعبه اخذ رای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در خراسان جنوبی دایر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی تاکید کرد: انتخابات باید در کمال امنیت و سلامت به لحاظ قوانین مربوط به انتخابات و نیز مدیریت کرونا برگزار شود و کمیته اطلاع رسانی به ویژه صدا و سیمای مرکز استان در این خصوص اطلاع رسانی کنند تا مردم بدانند رای گیری در فضای سالم و بهداشتی انجام می شود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: هر گونه آغاز به کار شعبه جدید یا تغییر شعبه هایی که در سال های قبل فعال بودند، حتما به مردم اطلاع رسانی شود تا مردم در روز انتخابات قبل از حضور شعبه مورد نظر خود را انتخاب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت پروتکل های بهداشتی در اولویت شعب اخذ رای قرار گیرد

رعایت پروتکل های بهداشتی در اولویت شعب اخذ رای قرار گیرد