مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 12:052021-06-12سياسي

رییس جمهور باید فسادستیز و کاربلد باشد/ به خویشاوندسالارها و حزب سالارها رأی ندهید


کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه باید یک دولت کاربلد و با برنامه روی کار آید گفت: از مردم می خواهم فردی را به عنوان رییس جمهور آینده کشور انتخاب کنند که برای مردم کار کند، - بعد از ظهر امروز در جریان پخش برنامه های تبلیغاتی خود از شبکه صداوسیمای مرکز همدان با بیان اینکه مردم ایران باغیرت، سختکوش، باهمت و دنبال صلح و آرامش هستند اظهار کرد: مردم بزرگ ایران بارها ثابت کرده اند که اهل احترام به دیگران هستند اما اگر کسی با آنها عناد و دشمنی بورزد برخورد سختی خواهند شد، حال این دشمن خارجی باشد یا دشمن داخلی که ناشی از کینه توزی و تنگ نظری است.

وی با بیان اینکه مردم ایران آزاده هستند و تمام قومیت ها و گرایش های مختلف در این کشور به مثابه تابلوی زیبایی زیست مسالمت آمیز دارند گفت: کسی حق ندارد این زیبایی ها را بگیرد.

این کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه باید در کشور عقل، دین و رای مردم حاکم باشد، تأکید کرد:  جمهوریت یعنی نظر و فکر مردم و اگر این نباشد از ایرانیت و اسلامیت خبری نخواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه به تمام اقوام ایرانی به خصوص ترک زبانان درود می فرستم، بخش بعدی سخنان خود را با زبان ترکی مطرح کرد و گفت: بسیاری از پاکبانان در تهران ترک هستند که به خاطر نبود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور باید فسادستیز و کاربلد باشد/ به خویشاوندسالارها و حزب سالارها رأی ندهید

رییس جمهور باید فسادستیز و کاربلد باشد/ به خویشاوندسالارها و حزب سالارها رأی ندهید