مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 03:452021-06-13فرهنگي

«شوق دیدار» به بازار رسید/ قدردانی از زحمات یک معلم موسیقی


آلبوم «شوق دیدار» به آهنگسازی و نوازندگی سنتور امیر دهقانی و نوازندگی سازهای کوبه ای مرتضی آقاباقری در ژانر موسیقی ایرانی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

- آلبوم شوق دیدار به آهنگسازی و نوازندگی سنتور امیر دهقانی و نوازندگی سازهای کوبه ای مرتضی آقاباقری در ژانر موسیقی ایرانی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شوق دیدار عنوان یکی از تازه ترین آثار منتشر شده در قالب آلبوم است که به تازگی با آهنگسازی امیر دهقانی و همراهی مرتضی آقا باقری نوازنده سازهای کوبه ای وارد بازار شده است.

شوق دیدار ، آتش (تقدیم به اردوان کامکار) ، در خیال ، سراب ، رهگذر ، گذر پاییز عنوان قطعاتی هستند که در این آلبوم با میکس و مسترینگ سیاوش کامکار و طراحی گرافیک علیرضا حاجی رحمانی گنجانده شده اند.

امیر دهقانی درباره آلبوم شوق دیدار نوشته است: قبل از هر چیز لازم می دانم از استاد عزیزم اردوان کامکار کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم بابت تمام مطالب و نکات ارزشمندی که طی سال ها آموزش نزد او آموختم.

بسیار مفتخرم از اینکه قطعات این آلبوم را زیر نظر این هنرمند ساختم و از نکات ارزشمند او بهره بردم.

امیر دهقانی از جمله هنرمندانی است که فعالیت هنری خود را از سال 1380 با نوازندگی سنتور نزد یعقوب نوروزی آغاز و پس از آن نزد اردوان کامکار دوره های تکمیلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شوق دیدار» به بازار رسید/ قدردانی از زحمات یک معلم موسیقی

«شوق دیدار» به بازار رسید/ قدردانی از زحمات یک معلم موسیقی