مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 05:002021-06-13سياسي

لزوم تامین ساختمان مناسب برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: ساختمان این اداره کل هنوز تامین نشده و ضروری است مدیران شهری در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

- ، سید محمد قلمکاریان در نشست خبری بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی با بیان اینکه از سال گذشته بازه سنی کودکان تغییر کرد، اظهار داشت: این امر منجر شد تا برنامه ریزی ها نیز تغییر کند و با رده بندی صورت گرفته تغییر یابد.

وی با بیان اینکه تا قبل از سال 99 بیش از هشت هزار نفر عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان بودند، ابراز داشت: این در حالی است که این آمار در حال حاضر به بیش از 12 هزار نفر رسیده است و این کودکان و نوجوانان به صورت مجازی با کانون در ارتباط هستند.

برگزاری 20 نمایشگاه مجازی کتاب مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با بیان اینکه 20 نمایشگاه مجازی کتاب در سال گذشته داشتیم، گفت: دیگر نمایشگاه ها را نیز داشتیم که از آن جمله نمایشگاه سردار آسمانی نمایشگاه دستاوردهای مربیان و اعضای کانون استان اصفهان و نمایشگاه مجازی نقش ها و نگاره ها از جمله این نمایشگاه بوده است.

وی با اشاره به انعقاد 30 تفاهم نامه بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با دیگر نهادها برای مشارکت فرزندان کارکنان آنها در کانون های پرورش فکری کودکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تامین ساختمان مناسب برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

لزوم تامین ساختمان مناسب برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان