مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 05:252021-06-13ورزشي

مسابقات کشوری و اردوی تیم ملی فلوربال در تبریز برگزار می شود


رییس هیئت انجمن های ورزشی آذربایجان شرقی از میزبانی مسابقات کشوری و اردوی تیم ملی فلوربال در تبریز خبر داد.

- ، رمضانعلی دولو در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی ضمن خرسندی از فعالیت رشته فلوربال و توسعه این رشته در آذربایجان شرقی اظهار داشت: امروز رشته فلوربال با سرعت در مسیر پیشرفت قرار گرفته و استان های مختلف فعالیت خوبی در این زمینه دارند و قطعاً آذربایجان شرقی با جدیتی که مسئولین اداره کل، هیئت و کمیته فلوربال دارند به زودی شاهد رشد و شکوفایی آن خواهیم بود.

رییس انجمن فلوربال ایران افزود: محوریت توسعه این رشته در غرب آسیا و آسیای میانه نیز به ایران واگذار شده که کشورهایی چون عراق، ترکیه، پاکستان، جمهوری آذربایجان، قطر و کویت فعالیت خود را آغاز و در حال برنامه ریزی مناسب برای توسعه فلوربال در این منطقه از آسیا هستیم.

دولو ادامه داد: اهداف و برنامه ما از ابتدا کار بر روی پایه ها و آموزش ورزشکاران از سنین پایین است و توسعه و ساختارسازی کمیته های استانی و جذب نخبه ها و استعدادیابی در این رشته از دیگر اهداف مهم انجمن است.

ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز با اشاره به عملکرد اداره ورزش استان و با توجه به تجربیات برگزاری مسابقات ملی و بین المللی بزرگی چون مسابقات والیبال نشسته شش تیم برتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات کشوری و اردوی تیم ملی فلوربال در تبریز برگزار می شود

مسابقات کشوری و اردوی تیم ملی فلوربال در تبریز برگزار می شود