مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 05:252021-06-13سياسي

حمایت قاطع فرهنگیان جوان انقلابی کهگیلویه وبویراحمد از آیت الله رییسی


رییس کمیته فرهنگیان جوان ستاد انتخاباتی حضرت آیت الله رییسی درکهگیلویه وبویراحمد گفت: آیت الله رییسی اصلح است و این اصلح بودن در تمام شئون اخلاقی و زندگی او نمایان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، محمد مومنی در جلسه شورای مرکزی فرهنگیان جوان ستاد انتخاباتی آیت الله رییسی گفت: فرهنگیان انقلابی بر این باورند انتخاب کاندیدای اصلح و انقلابی در میان کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری که بتواند شرایط موجود را به نفع مردم شریف ایران اسلامی تغییر دهد شخص آیت الله رییسی است که کارنامه درخشانی دارد.

رییس کمیته فرهنگیان جوان کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد  به وضع نابسامان اقتصادی و ولنگاری فرهنگ و تعلیم و تربیت در دوران کرونا اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش زیربنای توسعه و تعالی جامعه است که متاسفانه به علت ضعف وناکارآمدی امروز به عنوان دغدغه مهم خانواده ها تبدیل شده است.

رییس کمیته فرهنگیان جوان ستاد انتخاباتی حضرت آیت الله رییسی در کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از مشکلات این روزهای کشور بی توجهی دولت به معیشت  و اقتصاد مردم است که با مشارکت حداکثری تغییر به نفع مردم رقم خواهد خورد.

  مومنی مردمی بودن را از ویژگی های بارز سید ابراهیم رییسی ذکر کرد و گفت: کارنامه و عملکرد وی در صحنه های مختلف مدیریتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت قاطع فرهنگیان جوان انقلابی کهگیلویه وبویراحمد از آیت الله رییسی

حمایت قاطع فرهنگیان جوان انقلابی کهگیلویه وبویراحمد از آیت الله رییسی