مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 05:352021-06-13اقتصادي

باغ نشاط لار به بخش خصوصی واگذار می شود


رییس اداره میراث فرهنگی لارستان با بیان اینکه از سال 1386 زیرزمین باغ نشاط لار به موزه تبدیل شده و از سال 1397 اداره میراث فرهنگی در این ساختمان تاریخی استقرار یافته است، - محمدابراهیم کیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در موقت به بخش خصوصی واگذار شود.

وی ادامه داد: بخش خصوصی می تواند با ارائه طرح های مختلف با تایید و زیرنظر اداره میراث فرهنگی در باغ نشاط سرمایه گذاری و فعالیت کند.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لارستان در تشریح پروژه  مرمت کاروانسرای نو، گفت: در گذشته های نچندان دور کار مرمت کاروانسرای نو با اندود سقف، حجره های ضلع شرقی و جنوبی و همچنین تقویت پی بنا توسط میراث فرهنگی انجام گرفته و اکنون نیز با همت حجره داران، شهرداری لار و همچنین دفتر تسهیل گری، کار مرمت و احیاء محوطه آن آغاز شده است.

کیان با اشاره به اینکه امید می رود تا پایان سال کار مرمت کاروانسرای نو شهر لار به اتمام برسد، افزود: اداره میراث فرهنگی و پایگاه میراث فرهنگی شهر تاریخی لار کار مرمت و احیاء ورودی هر دو کاروانسرا نو و گلشن را انجام می دهند که قرارداد آن با پیمانکار منعقد شده و عملیات اجرایی به زودی آغاز خواهد شد.

وی با درخواست از دوستداران و صاحب نظران برای انجام مشاوره و ارائه ایده به مجموعه میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی لارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ نشاط لار به بخش خصوصی واگذار می شود

باغ نشاط لار به بخش خصوصی واگذار می شود