مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-13حوادث

جزییات جدیدی از پرونده قتل خانوادگی خرمدین ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری رییس پلیس آگاهی ناجا در پاسخ به این سوال که بررسی صفحه اخبار حوادث این القا را به وجود می آورد که گویی میزان قتل های خانوادگی رو به افزایش است، - رییس پلیس آگاهی ناجا ضمن تشریح جزییات جدیدی از پرونده قتل خرمدین ها گفت: آمار قتل های خانوادگی در ایران افزایشی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری رییس پلیس آگاهی ناجا در پاسخ به این سوال که بررسی صفحه اخبار حوادث این القا را به وجود می آورد که گویی میزان قتل های خانوادگی رو به افزایش است، مطرح کرد: خیر، آمار های ما حاکی از افزایش قتل های خانوادگی نیست! قتل خانوادگی داریم، اما اینکه بگوییم زیاد شده، خیر! این گونه نیست.

بازتاب رسانه ای، پرداختن به این دست پرونده ها در شبکه های اجتماعی و اطلاع رسانی به مردم این القا و شائبه را به وجود می آورد که قتل های خانوادگی زیاد شده است در حالی که بنده قویاً این ادعا را رد می کنم.

پرونده های جنایی تهران بیشتر بازتاب رسانه ای پیدا می کنندرییس پلیس آگاهی ناجا در پاسخ به این سوال که به نظر شما چرا پرونده های جنایی، چون پرونده قتل بابک خرمدین چنین بازتاب گسترده ای دارد، گفت: از آنجایی که مقتول از چهره های هنری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدیدی از پرونده قتل خانوادگی خرمدین ها

جزییات جدیدی از پرونده قتل خانوادگی خرمدین ها