مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-13اقتصادي

روزشماری معکوس رانندگان تاکسی گنبدی برای تشکیل دولت انقلابی


رانندگان تاکسی در گنبدکاووس و در سطح کشور از بی تدبیری دولت تدبیر روحانی روزهای نفس گیری را پشت سر می گذارند، روزشماری معکوس ما برای تشکیل دولت انقلابی و رفع مشکلات مردم آغاز شده است.

- م.

ح یکی از رانندگان گنبدی که نخواست نامش فاش شود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: دولت فعلی به فکر هیچ یک از اصناف بازاریان و اقشار مردم ایران اسلامی که به نوعی با ارائه خدمات امرار معاش می کنند، نیست.

وی تصریح کرد: ما رانندگان جزو همین مردم کشور استان و شهرستان بوده و با درد و مشکلات مردم آشنا هستیم و دوست نداریم مردم به خاطر افزایش کرایه در مشققت و سختی بیفتند.

راننده تاکسی گنبدی گفت: به نظرم باید برای اصناف و اتحادیه هایی مانند رده ما که به عموم مردم جامعه خدمات می دهیم سوبسیدها و یارانه های دولتی در نظر گرفته شود تا بخشی از هزینه های جاری ما جبران شود.

* رییس جمهور آینده باید با قاطعیت تعادل را به بازار برگرداند/ رانندگان تاکسی موافق افزایش کرایه نیستیم بلکه انتظار دارند بر قیمت قطعات خودرو و دستمزد تعمیرکاران نظارت دقیق داشته باشند وی با اشاره به افزایش بی رویه قیمت قطعات خودروها و دستمزد تعمیرکاران خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما این است که دولت در مهار کنترل قیمت تمام اجناس نظارت و مدیریت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزشماری معکوس رانندگان تاکسی گنبدی برای تشکیل دولت انقلابی

روزشماری معکوس رانندگان تاکسی گنبدی برای تشکیل دولت انقلابی