مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 08:352021-06-13فرهنگي

راهیابی 794 اثر به مرحله پایانی نخستین جشنواره ملی «دوست من کتاب»


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: از میان آثار ارسالی به جشنواره ملی «دوست من کتاب» 2 هزار و 911 نفر 794 اثر متعلق به 393 نفر به مرحله نهایی داوری راه یافتند و برگزیدگان مشخص شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عاطفه زارعی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه در اداره کل کتابخانه های استان که با موضوع نخستین جشنواره ملی کودک و نوجوان شعر و داستان دوست من کتاب برگزار شد، اظهار کرد: کتاب در رشد اجتماعی افراد موثر بوده و در تعیین سرنوشت انسان ها نقش اساسی ایفا می کند بنابراین تمام تلاش ما ترویج هر چه بیشتر فرهنگ مطالعه در عموم مردم است.

وی با بیان اینکه زبان و شعر و داستان در فهم بیشتر مطالب و مسائل مختلف آدمی را کمک می کند افزود: به همین جهت جشنواره ملی شعر و داستان دوست من کتاب ویژه کودکان و نوجوانان با اهداف ترویج فرهنگ مطالعه، معرفی کتابخانه های عمومی و انس بیشتر با کتاب برنامه ریزی و اجرا شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان با بیان اینکه مباحث اجتماعی، سیاسی، عاطفی در قالب شعر و داستان مطرح می شود تأثیر بیشتری بر مخاطب می گذارد تصریح کرد: این جشنواره به ابتکار محفل ادبی هگمتانه اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان و به دبیری مسعود طاهری عضد شاعر نام آشنای استان همدان در سطح ملی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 794 اثر به مرحله پایانی نخستین جشنواره ملی «دوست من کتاب»

راهیابی 794 اثر به مرحله پایانی نخستین جشنواره ملی «دوست من کتاب»