مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 09:202021-06-13فرهنگي

راه یابی 794 اثر به مرحله پایانی جشنواره ملی «دوست من کتاب»


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: بیش از 2911 نفر آثار خود را به جشنواره ملی «دوست من کتاب» ارسال کردند که در نهایت 794 اثر از 393  نفر که واجد شرایط بودند، - راه یابی 794 اثر به مرحله پایانی جشنواره ملی دوست من کتاب ایسنا/همدان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: بیش از 2911 نفر آثار خود را به جشنواره ملی دوست من کتاب ارسال کردند که در نهایت 794 اثر از 393  نفر که واجد شرایط بودند، به بخش نهایی راه یافتند و مورد داوری قرار گرفتند.

دکتر عاطفه زارعی یکشنبه 23 خردادماه در جمع خبرنگاران با موضوع نخستین جشنواره ملی کودک و نوجوان شعر و داستان دوست من کتاب ، اظهار کرد: کتاب در رشد اجتماعی افراد مؤثر بوده و در تعیین سرنوشت انسان ها نقش اساسی ایفا می کند بنابراین تمام تلاش ما ترویج هر چه بیشتر فرهنگ مطالعه در بین عموم مردم است.

وی ادامه داد: زبان شعر و داستان در فهم بیشتر مطالب و مسائل مختلف آدمی را کمک می کند به همین علت جشنواره ملی شعر و داستان دوست من کتاب ویژه کودکان و نوجوانان با اهداف ترویج فرهنگ مطالعه، معرفی کتابخانه های عمومی و انس بیشتر با کتاب برنامه ریزی و اجرا شد.

زارعی با بیان اینکه وقتی مباحث اجتماعی، سیاسی، عاطفی در قالب شعر و داستان مطرح می شود، تأثیر بیشتری بر مخاطب می گذارد، اضافه کرد: این جشنواره به ابتکار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه یابی 794 اثر به مرحله پایانی جشنواره ملی «دوست من کتاب»

راه یابی 794 اثر به مرحله پایانی جشنواره ملی «دوست من کتاب»