مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 09:402021-06-13سياسي

کاندیدای اصلح نباید از مسائل فرهنگی غفلت کند


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: متأسفانه امروز شاهد مورد غفلت قرار گرفتن فرهنگ و مسائل فرهنگی در موضوع انتخابات ریاست جمهوری هستیم و می بینیم هیچ نامزد ریاست جمهوری در رابطه با مسائل فرهنگی در مناظرات حرفی نمی زند.

- ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: متأسفانه امروز شاهد مورد غفلت قرار گرفتن فرهنگ و مسائل فرهنگی در موضوع انتخابات ریاست جمهوری هستیم و می بینیم هیچ نامزد ریاست جمهوری در رابطه با مسائل فرهنگی در مناظرات حرفی نمی زند.

کاندیدای اصلح علاوه بر داشتن برنامه اقتصادی قوی، نباید از مسائل فرهنگی غفلت کند.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی یکشنبه 23 خردادماه در شورای فرهنگ عمومی و شورای قرآن شهرستان ملایر، به داشته های قوی این شهرستان در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، نیروی انسانی، علمای فرهیخته، شهدای شاخص و دو برند جهانی انگور و مبل منبت اشاره و اظهار کرد: وجود وحدت و همگرایی در ملایر زبانزد و قابل تقدیر است و مردم این شهرستان و خانواده های شهدا در تمامی صحنه ها، نظام اسلامی را همراهی کردند.

وی ادامه داد: در موضوع کنترل جمعیت در دهه 70 تصمیمات اشتباهی گرفتیم و پس از 30 سال با خطرات این اشتباه فرهنگی مواجه شدیم به ویژه در استان همدان که چهارمین استان میانسال در کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیدای اصلح نباید از مسائل فرهنگی غفلت کند

کاندیدای اصلح نباید از مسائل فرهنگی غفلت کند